איך עושים בצורה נכונה ביטוח משכנתא?

הבנק ביקש ממכם לעשות ביטוח משכנתא? חושבים שזה פשוט?

אז זהו שלא.

גם אם העניין הזה של ביטוח משכנתא נראה לכם פשוט וחלק מאד תדעו שהוא לא כזה יש מה לבדוק ויש מה לברר לפני שעושים ביטוח משכנתא.

מה זה ביטוח משכנתא?

אפשר לומר שביטוח משכנתא הוא חגורת ההצלה של הבנקים. הוא משמש לבנק כערב המבטיח שהכסף אכן יוחזר אליו בכל מקרה.

לכן, הבנק דורש מן הלקוחות שיעשו ביטוח חיים וביטוח מבנה כך שגם אם חלילה יקרה משהו ללווה או למבנה הם לא יהיו אלו שיפסידו מכך וחברת הביטוח תספוג את הנזק או תכסה את ההלוואה. 

משווים ביטוחים

עד כאן נשמע פשוט, נכון? העניין הוא שבכל הנושא הזה של הביטוחים שוררת אנדרלמוסיה גדולה אנשים זורקים כסף לפח ומשלמים בכפולות. והבלגן הזה לא פוסח על ביטוח משכנתא, אנשים רבים נענים לבקשת הבנק ועושים ביטוח חיים ומבנה על אף שיש ברשותם כבר את הביטוחים הללו. הם משלמים מדי חודש פעמיים ולחינם. חשוב להבין כי מכפל ביטוחים לא יוצא שום תועלת מאחר שבמקרה של תביעה רק חברה אחת תספוג את הנזק. לכן, לפני שאתם עושים ביטוח משכנתא, היכנסו לאתר הר הביטוח ובדקו אם הביטוחים הנדרשים קיימים אצלכם. יכול מאוד להיות שהם אכן קיימים ותצטרכו רק להגדיל או לשנות את הביטוחים כדי להתאים אותם לדרישות הבנק ויכול להיות שגם שינויים קטנים לא ידרשו.

אם אתם כבר מתעסקים בנושא של ביטוחים, כדאי שתעשו סדר בדברים. ביטוח משכנתא הוא לא הדבר היחיד שמביא לכפל ביטוחים. היכנסו להר ביטוח ובדקו את מצב הביטוחים שלכם. כדאי לעבור על הנושא ביסודית ולבדוק שאין לכם כפל ביטוחים. בכלל, אנו ממליצים לכם לעשות סדר בנושא של הביטוחים אחת ולתמיד: השוו בין הביטוחים שלכם בדקו על אלו פוליסות אתם משלמים פעמיים, מה הפערים במחירים בין החברות וודאו שאתם מכוסים בכל התחומים. כך תגיעו למצב שאתם משלמים על ביטוחים את המינימום ומקבלים את המקסימום. 

לסיכום:

לפני שאתם עושים ביטוח משכנתא הכנסו להר ביטוח ובדקו היטב אם הביטוחים הנדרשים כבר לא קיימים אצלכם, בהזדמנות זו אנו ממליצים לכם כבר לבדוק את כל הביטוחים שלכם ולעשות סדר בדברים.

אם אתם נעזרים בשירות של יועץ משכנתאות, הוא כבר יטפל לכם בנושא הזה. הוא לא ייתן לכם לשלם פעמיים הרי התפקיד שלו הוא לחסוך לכם כסף. יועץ משכנתאות ישמח גם לסייע לכם בכל מה שקשור לביטוחים, ואם יהיה צורך הוא גם יפנה אותכם לגורמים המתאימים שיסדרו לכם את הנושא של הביטוחים. כי יועץ משכנתאות של חברת המפתח למשכנתאות יעשה בשבילכם הכל ובכל התחומים.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם יועץ משכנתאות של "חברת המפתח למשכנתאות מודיעין" שילווה אותכם במסירות ובאחרית לאורך כל התהליך וגם מעבר השאירו כאן פרטים!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: