האם הריביות בירידה? ואם כן מה זה אומר לנו?

הסיפור של הריביות הוא סיפור מעניין. למעשה, המדדים שינו כיוון לחלוטין. קשה להאמין שבתחילת 2019 דיברו על עלייה חדה במחיר הריביות.  דיברו, דיברו ולבסוף הגיעה הקורונה ושיבשה הכל. כפי שזה נראה, הריביות המשיכו לצעוד במסלול שהתוו להם מראש אלא שהקורונה שינתה להם את הכיוון ובמקום לזנק כלפי מעלה הן צוללות מטה מטה. זה לא סוד שהריביות מצויות היום בשפל ושלכאורה אין להן יותר לאן לרדת. אך תיאוריות ומציאות בשטח לא תמיד עולות בקנה אחד ותכל'ס הדיבורים היום ברחוב הם על ירידה נוספת של ריביות. בבנק ישראל התקיימה אסיפה בנושא ובשוק ההון העניינים מתנהלים כאילו הריביות כבר ירדו ולא מדובר בדיבורים בעלמא.

כל השאלה היא מה קורה באמת מתחת לפני השטח ואיך כל המערבולת סביב הריביות עתידה להשפיע על המשכנתא שלכם.

תקראו את הפוסט הבא…

ירידת ריביות במשכנתא 

כמו בכל שוק הריביות, גם בשוק המשכנתא הריביות בירידה מה שגורם כמובן להיקף משכנתאות גבוה ביותר. משכנתאות נלקחות על ימין ועל שמאל בלי להניד עפעף. כי אם הריביות זולות אז אפשר הכל. כמובן שזו שגיאה כי כסף הוא אף פעם לא מוצר חינמי ואם הריביות נמוכות כל הכלכלה מושפעת מכך ולא רק המשכנתא. חוץ מזה שגם כסף חינמי צריך להחזיר וצריך לתת את הדעת על כך. מה שקורה בעולם המשכנתאות שהריבית היא אפסית. משקיעים בנו מגדלים באוויר ועסקאות בנויות לתלפיות על חשבון הריביות הללו. ואם הריביות ימשיכו לרדת החגיגה תמשיך. העניין הוא שלא מדובר רק על מי שלוקח משכנתא עכשיו, ממש לא. אם יש לכם משכנתא ומסלולים בריבית צמודה או משתנה הרווחתם בגדול. הריביות בשוק ירדו ואיתם גם ריביות המשכנתא.

מה נעשה אם הריביות יעלו בחזרה, גם המשכנתא תתייקר?

בסך הכל זה נכון ואפילו מאוד אלא שיש פתרון. ברגע שהריביות יעלו תוכלו למחזר את המשכנתא שלכם ולבחור ריביות יציבות יותר שלא משתנות כל הזמן. כרגע אתם יכולים לנצל את המצב בלי לחשוש לעתיד.

בואו לנצל את מה שקורה היום בשוק המשכנתאות!

האמת שמיחזור משכנתא יכול להיות שימושי גם עכשיו לכל מי שיש לו משכנתא מסודרת ורוצה גם הוא להנות מחגיגת הריביות הנמוכה. כל אחד יכול היום למחזר את המשכנתא שלו ולקחת ריביות זולות כמו פריים ולא רק. כדי שתבינו מה קורה היום בשוק לעומת מה שקרה לפני כמה שנים ניתן דוגמא מהשטח. הגיע אדם לעשות מיחזור משכנתא כדי להוזיל את הריביות ופקיד המשכנתאות בבנק לא הסכים לעשות שום פעולה עד שהוא לא יקבל אישור מיוחד שאכן מדובר בהלוואה לדיור. הריביות במשכנתא היו כל כך גבוהות כך שהיה נראה שמדובר בהלוואה לכל מטרה.

אתם לא חייבים להמשיך לשלם משכנתא שנראית כמו הלוואה חוץ בנקאית או הלוואה לכל מטרה. יש לכם אפשרות להוזיל את ההחזרים החודשיים שלכם באלפי שקלים ויותר. 

פנו עכשיו למומחים שלנו שיבדקו לכם את תיק המשכנתא, יקטינו את ההחזרים החודשיים ויצעידו את המשכנתא שלכם למקום טוב הרבה יותר!

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, הקליקו כאן!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: