ייעוץ דרך חברת משכנתאות למה זה כדאי?

כמו שכבר אמרנו ייעוץ משכנתאות זה מקצוע שכל הזמן מתפתח. אם בעבר כמעט לא הכרנו את היועץ, היום אנו מכירים אותו מעולה. אך ההתפתחות לא נעצרת כאן. לאחרונה שומעים הרבה על חברות משכנתאות. כיום זה לא מוכר מאוד. אך אנו מאמינים שבהמשך יכירו את המושג הזה מצוין בדיוק כמו שאין מי שלא שמע על המקצוע של ייעוץ משכנתאות. 

בכתבה הבאה נביא את כל הסיבות למה כדאי לבחור בחברת משכנתאות. מה ההבדל בין יועץ משכנתאות עצמאי לחברה? והאם כדאי לבחור חברה קטנה או חברה גדולה?

מה זה חברת משכנתאות

חברת משכנתאות זה בעצם רשת שמחזיקה צוות של יועצים שעובדים אצלה. אתם פונים לחברה לא ליועץ משכנתאות אחד. המעלה העיקרית של חברת משכנתאות זה המיומנות והניסיון. היועצים בחברה מתעסקים מלא עם כל הנושא של משכנתאות, חיים ונושמים אותו וכך הם יכולים לייעץ אחד לשני. ומה שבטוח, הם לא שרלטנים. 

מה היתרונות של חברת משכנתאות על פני יועץ עצמאי?

  • דבר ראשון מדובר בגוף ממוסד ויציב. יש אל מי לדבר ויש אליכם מחויבות. בחברת משכנתאות ידאגו להוציא אותכם הכי מרוצים שיש. תבינו, יועץ משכנתאות שהוא חלק מחברה יש לו בוס מעליו. הוא מחויב לעשות את העבודה הכי מושלם. הוא יודע שאם הוא לא יהיה 100% תתלוננו עליו. זה נכון שיש מספיק יועצי משכנתאות עצמאים אחראים ומסורים. אבל תסכימו איתנו שזה לא אותו דבר. כאן הם חלק מגוף גדול הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים יש להם מחויבות כפולה לכם ולחברה.
  • חברת משכנתאות מתעסקת עם מלא משכנתאות וממילא הניסיון שלה שווה יותר. אם יש להם ארכיון עם מלא תיקים של עסקאות משכנתא מוצלחות יהיה להם קל יותר במשכנתאות הבאות. בדרך כלל בחברות משכנתאות התהליך הרבה יותר מהיר. יש מיומנות ואם נתקלים בבעיה יש מאיפה ללמוד איך לפתור אותה בצורה הכי מהירה ומוצלחת.
  • לחברת משכנתאות יש כוח מול הבנקים. כאשר יועץ משכנתא מגיע לבנק עם תיק. לבנק אין אינטרס מיוחד להתקפל לו. אבל שמגיעים מטעם חברת משכנתאות שהבנק מכיר והתעסק איתה הרבה, זה סיפור אחר. הבנק יודע שאם הוא לא יתן ליועץ מטעם החברה את מה שהוא רוצה, הוא יפסיד עשרות תיקי משכנתא בשנה. לכן, בדרך כלל חברות משכנתא מצליחות להוציא ריביות הרבה יותר זולות. 
  • השירות שחברת משכנתאות תוכל להגיש לכם הוא הרבה יותר רחב. לחברת משכנתאות יש כוח וניסיון רב בטיפול בבירוקרטיה. בחברת משכנתאות מעודכנים הרבה יותר מכל מקום אחר. כל אנשי הצוות נושמים את שוק המשכנתאות וממילא כל שינו בכל נושא שהוא לא מתחמק מהם. הידע הזה משפר את רמת השירות בחברה.
  • בחברת משכנתאות עובדים בצוות. נכון בדרך כלל יהיה לכם את היועץ האישי שלכם. אך התיק לא יצא לפועל לפני שהוא יעבור אישור של כמה יועצים מתוך החברה. ברגע שכמה מוחות יושבים על אותו תיק התוצאה הרבה יותר מוצלחת.  

חברת משכנתאות גדולה או קטנה?

השתכנעתם? חברת משכנתאות היא הבחירה הנכונה! אך כאן באה שאלה נוספת. כיום קיימות מספר חברות משכנתאות. יש חברות שהם רשתות ממש ויש את חברות הבוטיק. איזו חברה תהיה יעילה יותר חברה גדולה או קטנה. טוב, ברור שיש מעלה לחברה גדולה, בעצם בחברה גדולה קיימות כל המעלות שפירטנו רק בגדול יותר. באופן כללי, ככל שהחברה היא יותר גדולה כך יש לה קשרים חזקים יותר עם הבנקים, יותר מיומנות ויותר ניסיון. אך מנגד, השירות האישי פחות קיים בחברה גדולה. חברה מדי גדולה עלולה להפוך לפס יצור למשכנתאות. בחברה גדולה פעמים רבות יש סוג נוסף של בירוקרטיה. עם ריבוי המחלקות ואנשי הצוות אתם יכולים לנסות להשיג ימים שלמים את היועץ שלכם. חברת משכנתא גדולה תוציא לכם משכנתא מושלמת וגם השירות בסופו של דבר יהיה בסדר גמור. רק מה הזמינות תהיה נמוכה והשירות יהיה פחות אישי. בחברת משכנתאות קטנה יהיו קיימים כל המעלות של חברה גדולה אולם במינון נמוך יותר אך השירות והזמינות יהיו הרבה יותר גבוהים.

חברת המפתח הבחירה המושלמת

חברת המפתח למשכנתאות היא חברה גדולה עם פריסה ארצית רחבה. יש לה את כל המעלות של חברת משכנתאות גדולה ובגדול. אך יחד עם זה הזמינות והשירות האישי גבוהים במיוחד. אנחנו מתחייבים למענה זמין של 24 שעות. אנחנו עושים הכל כדי להתאים את עצמנו ללקוח. הפגישות תתקיימנה לפי מה שמתאים לכם במשרדי החברה, בבית או בטלפון. 

ובשורה התחתונה, אצלינו תמצאו את כל היתרונות של חברת משכנתאות גדולה אך עם שירות של חברת בוטיק. 

קבעו עכשיו פגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו במקום ובשעה שתבחרו.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: