משפרי דיור? בואו תגררו את המשכנתא שלכם!

עוברים דירה וחבל לכם על המשכנתא? אתם יכולים לגרור אותה. משפרי דיור הם כאלו שעוברים דירה לדירה אחרת. כלומר מוכרים את דירה הקודמת ולוקחים את החדשה. ומה עושים אם המשכנתא? או שלוקחים משכנתא חדשה ומכסים את הישנה או שגוררים את המשכנתא. 

אם המשכנתא שלכם היא משכנתא זולה במיוחד ועבדתם קשה על הריביות שלה ובלי קשר אין בכלל אפשרות היום להוציא משכנתא כל כך אטרקטיבית ובטח לא יותר מזאת. אם כל הדברים הללו נכונים למשכנתא שלכם אתם לא אמורים להפסיד אותה בגלל שאתם עוברים דירה. יש פתרון – תגררו אותה לדירה החדשה.

קצת על גרירת משכנתא…

גרירת משכנתא זוהי אופציה שנותן הבנק בעת לקיחת משכנתא למשפרי דיור. פשוט מאוד במקום לקחת משכנתא חדשה הבנק מאשר לגרור את השיעבוד לדירה החדשה. כלומר בתהליך גרירת משכנתא הבנק בעצם מסיר את הערת האזהרה של הדירה הקודמת ומעביר אותה לדירה החדשה. וכמובן אם יש צורך הבנק מאשר להגדיל את המשכנתא אך הכל ישאר באותם ריביות מה שהופך את האופציה הזו לאטרקטיבית במיוחד אם המשכנתא שלכם זולה ואטרקטיבית. 

מתי משתלם לגרור משכנתא?

אין כללים ברורים בנושא. גרירת משכנתא משתלמת כאשר הריביות שלכם זולות מאוד עד כדי כך שאם כל התמרונים שיש היום לא תצליחו לגרום לה להיות יותר זולה. כדי לאבחן כזה מצב צריך לפנות ליועץ משכנתאות. בגלל שזו רק בדיקה בדרך כלל יועצי המשכנתא יעשו עבורכם את השירות הזה בחינם כך שזה צעד ממש נצרך.

משכנתא שכולה בפריים

אם יש לכם 100% פריים במשכנתא אתם לא צריכים אפילו לפנות ליועץ משכנתא שיבדוק עבורכם את הכדאות של מיחזור או גרירה. פריים זו הריבית הזולה ביותר כיום ואם היתה אפשרות כולם היו לוקחים 100% פריים. העניין שהיום זה פשוט לא אפשרי. הרגולציה של בנק ישראל הגבילה את הפריים במשכנתא ל⅓ מקסימום וכיום המקסימום הוא ⅔ שגם כך לא מאוד מעשיים. אם יש לכם 100% פריים במשכנתא אין לכם מה להתלבט, פשוט חבל להפסיד כזו משכנתא וברור שכדאי לכם לעשות גרירה.

פנו למומחים של חברת המפתח!

לא כל יועץ יוכל להמליץ לכם על גרירה או מיחזור, רק יועץ אמין במיוחד שמכיר את השוק וקורא את המפה היטב. היועצים שלנו מומחים בתמרונים והוזלת משכנתאות לסכום הכי נמוך שאפשר. יחד עם זאת היועצים שלנו יודעים לקרוא את המפה, את הנתונים שלכם ויוכלו לדעת עד איזה גבול יוכלו לרדת. לא לכולם אפשר להוציא את אותה משכנתא. ולכן, גם בדיקת כדאיות אמורה להיות שירות מותאם אישית על פי תנאי החיים והמצב הכלכלי של כל לקוח בנפרד.

לקביעת פגישת בדיקת כדאיות גרירה או מיחזור ללא עלות עם צוות המומחים שלנו, הקליקו כאן!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: