רוכשים דירה זולה במיוחד? תקוו שיאשרו לכם משכנתא!

כמה שזה נשמע מופרך הבנקים פשוט מסרבים לאשר משכנתאות לדירות זולות. הדבר הזה קורה ורואים יום יום את הסירובים של הבנקים למשכנתאות נמוכות. אז מה הבעיה במשכנתא נמוכה? למה הבנקים לא מאשרים? והאם יש סיכוי לקבל משכנתא על דירה זולה?

הכל בכתבה הבאה!

למה הרבה בנקים מסרבים לאשר משכנתאות לדירות בשווי נמוך?

דבר ראשון חשוב להבין שבסך הכל הבנקים לא מתכוונים למשהו רע. הסיבה לכך שהם מסרבים לאשר משכנתאות לדירות זולות בשווי נמוך הוא חלק מחוסר הרצון שלהם לקחת סיכונים. הבנק נותן הלוואה והוא לא בטוח שהיא תחזור אליו. לכן אנשים משעבדים את הדירות שלהם. כך הבנק יוכל למכור אותם במקרה הצורך ולכסות את סכום ההלוואה. אך למצב הזה הבנק ממש לא מעוניין להגיע. כונס נכסים הוא האופציה האחרונה של הבנק במקרה של אי תשלום המשכנתא. ברגע שאנשים לא מסתדרים עם המשכנתא שלהם יש הרבה פתרונות לפני מסירת דירה לכונס נכסים. אפשר למכור את הדירה ולקנות דירה זולה יותר, יש אפשרות למחזר את המשכנתא ועוד. ברגע שהדירה הממושכנת היא בשווי נמוך אין את האופציה הזאת. אם לא מצליחים לעמוד בתשלומי המשכנתא אין אפשרות למכור את הדירה כדי לקנות דירה זולה יותר. האופציה היחידה היא להישאר ללא דירה. ואת זה הבנק לא רוצה. פינוי אנשים מהדירה שלהם הוא דבר לא נחמד לאף אחד וגם לא לבנק שבסך הכל רוצה את הכסף שלו בחזרה. בנק שפינה אנשים מהדירה שלהם נחשב לבנק בעייתי. בנק שלא רוצה להרוס את השם שלו פשוט מעדיף להתרחק כמה שיותר מהסיכוי שיקרה לו כזה דבר ולכן הוא גם מסרב לתת משכנתאות על דירות בשווי נמוך כי הוא יודע שבמקרה של אי עמידה בתשלומי המשכנתא לא תהיה אפשרות לקנות דירה חלופית. 

אם ההון העצמי שלנו נמוך לא נוכל לקנות דירה? גם לא בשווי נמוך?

ממש לא! אמנם יהיו בנקים שיסרבו לתת לכם משכנתא איך יהיו מספיק בנקים אחרים שישמחו לתת לכם אותה. פשוט מאוד יהיו לכם פחות אופציות לבחור. לדירה זולה בדרך כלל גם המשכנתא נמוכה ורוב הבנקים מאמינים שיהיו יותר סיכויים שתעמדו בכבוד בתשלומי המשכנתא. להיפך יש מספיק אנשים שקיבלו סרוב משכנתא מסיבות אחרות אולם לא נמצאו כמעט כאלו שסרבו להם ממש בכל הבנקים.

רוצים לקבל משכנתא בקלות?

אם אתם רוצים להיות רגועים פנו לחברת המפתח למשכנתאות מודיעין. יש לנו היכרות מצוינת עם כל הבנקים ואנו נדע לאיזה בנק בדיוק כדאי לפנות עבור המשכנתא שלכם. ומעל הכל כמובן קיים הייעוץ המקצועי שלנו שישאיר אתכם עם ריביות נמוכות בהרבה מהמקובל בשוק ואם תנאי משכנתא מצוינים ומה שגם מאוד חשוב תשלומי המשכנתא יהלמו אתכם ואת החיים שלכם באופן מושלם!

אז למה אתם מחכים? פנו עכשיו למומחים שלנו ותראו שזה משתלם!

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, הקליקו כאן!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: