רוצים לזרז תהליכים, כל הטיפים שיעזרו לכם לקבל שירות מהיר מהבנק!

רוצים לסיים מהר עם המשכנתא? אין לכם כוח למריחות של הבנק? בכתבה הבאה ניתן לכם מספר טיפים מעשיים שיעזרו לכם לזרז תהליכים ולקבל שירות מהיר מהבנק.

אז נתחיל…

הגישו מוקדם בקשה לאישור עקרוני למשכנתא

אם אתם לחוצים בזמן, אל תחכו לרגע האחרון. הגישו מוקדם את הבקשה לאישור עקרוני. כך תחסכו מעצמכם הרבה עוגמת נפש. תהליך הבקשה לאישור עקרוני הוא לא מסובך בכלל וגם לא ארוך. וכך גם תהליך האישור. אך יש מקרים מסוימים בהם זה כן יקח יותר זמן. לכן גם אם אפשר לקבל אישור עקרוני 5 דקות מזמן הגשת הבקשה, אל תחכו עם זה יותר מידי ותתחילו מיד.

אל תסתירו מהבנק דברים שהוא ממילא ידע

נכון שבטבע שלנו אנחנו תמיד מעדיפים להסתיר את החלקים הפחות פוטוגניים שלנו. אך אם אתם לא מעוניינים לקבל שירות מהבנק אל תפתיעו אותו. אל תוציאו ברגע האחרון שפנים מהכובע אם תעשו את זה התהליך עלול להימשך ולהתארך בצורה מוגזמת. יש מקרים שעלולים להכביד על המשכנתא וצריך להתארגן אליהם בהתאם אם לא תספרו לבנק, הוא לא יוכל להתארגן וממילא התהליך יהפוך לאיטי ומסורבל. מקרים כמו חריגות בניה בדירה, ריבוי מוכרים, דירה בירושה או דירה שניתנה במתנה ועוד. כל אלו הן סיבות מספקות לעצירת כל תהליך המשכנתא אם לא תדווחו מראש.

תהיו יעילים

אם אתם תהיו יעילים גם הבנק ייעל את עצמו. בצעו את כל המשימות בזמן, קבעו מיד פגישה. הבנק יראה שאתם רציניים ויתנהג אליכם בהתאם. חשוב שתבינו שלא רק אתם אלו שרוצים לקבל משכנתא גם הבנק רוצה לתת. לקוחות שמראים שהמשכנתא חשובה להם הבנק מתנהג אליהם בהתאם ונותן שירות יותר מהיר ויעיל. 

אל תחסירו מסמכים

הביאו את כל המסמכים שהבנק מבקש. אין כאן מקום ל"בערך". הכל צריך להתבצע, ובדיוק מושלם. אם לא תקפידו על כך, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם משכנתא שמתעכבת ונתקעת בגלל חתימה אחת שלא נחתמה. בכלל, כדאי לברר מראש מה צריך להגיש כדי שמתי שהבנק יבקש ממכם להביא את המסמכים תוכלו להתארגן במהירות.

השתמשו במערכת המקוונת

כעת לאחר התפרצות הקורונה נכנסו למודעות יותר ויותר השימוש במערכת המקוונת. בנקים נותנים אפשרות לבצע פעולות רבות באופן וירטואלי כאלו שבעבר היה צריך להגיע לבנק במיוחד עבורם. בדרך כלל השירות במערכת הדיגיטילית הרבה יותר מהיר והרבה יותר יעיל ובלי המתנה. מה שאתם יכולים עשו בדיגיטל.

הסתכלו על השעון כאשר אתם פונים לבנק

אם אתם פונים כן לבנק בצורה פרונטלית תבדקו את השעון, לרוב שעות הבוקר והצהריים עמוסות מאוד ואתם עלולים למצוא את עצמכם מבלים שעות בהמתנה, ללא הגזמה. בדרך כלל השעות של אחר הצהריים ריקות יותר ותצטרכו להמתין פחות.

השאירו יותר ממספר טלפון אחד

פעמים רבות הבנק מעוניין ליצור אם הלקוחות קשר כדאי שתהיו זמינים. לכן השאירו כמה דרכי התקשרות כך שלא תפספסו את הפניה של הבנק.

היעזרו ביועץ משכנתאות

אם אתם מעוניינים בקיצור תהליכים של ממש פנו ליועץ משכנתאות שיש לו קשר טוב עם הבנקים. בדרך כלל יש יועצי משכנתאות בדרך כלל הגדולים, שסוגרים עשרות תיקי משכנתא, הבנקים מכבדים אותם ונותנים להם שירות מידי.

אם אתם אכן ממהרים אתם מוזמנים לפנות אלינו, חברת המפתח למשכנתאות מודיעין ואנחנו נקצר לכם את התהליכים.

הקליקו כאן, לפגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: