מסורבי משכנתא? כנסו להגרלות דירה בהנחה!

הידעתם? בישראל אחוז רוכשי הדירות הוא מהגבוהים בעולם. ואם אתם שואלים מה עושים זוגות בכל העולם אז ככה: במדינות העולם, זוגות שוכרים דירה עד 120.

לפני שאתם נבהלים מסירוב המשכנתא שקיבלתם מהבנק, חשוב שתדעו, כי אתם בתוך סירה בה נמצאים משפחות רבות בישראל. אבל מסתבר שאתם רוצים פתרון. הרי תכל'ס, לא תרצו להמשיך לגור בשכירות עד סוף ימיכם. מהן הסיבות לקבלת סירוב משכנתא? מה הפתרון שמציעה תוכנית מחיר מטרה? כל מה שרציתם לדעת. 

מהן הסיבות לקבלת סירוב משכנתא? 

הבנק לא מסרב משכנתא בגלל שלא בא לו לאשר לכם משכנתא, אלא מכיוון שיש לו גדרות מאוד ברורים, ואסור לו לעבור על אף אחד מכללי הרגולציה שבנק ישראל קבע. אם מעניין אתכם, בנק ישראל הוא מהבנקים המחמירים ביותר בעולם בתחום המימון. 

  • מדרגת הון נמוכה מדי – כאשר אתם ניגשים לבנק על מנת לקבל אישור עקרוני, הבנק מעוניין לדעת את הפרטים הבסיסים עליכם ועל הדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש. את גובה ההון העצמי, הבנק קובע על פי מחיר הדירה. אם הדירה שרכשתם יקרה מדי להון העצמי שיש ברשותכם, הבנק לא יאשר לכם משכנתא.
  • הכנסה חודשית גבולית או נמוכה – הבנקים לא מוכנים לקחת סיכונים. ולכן, הם בודקים בשבע עיניים את מצב ההכנסות של מבקשי אישור משכנתא. אם ההכנסה החודשית שלכם תכסה בקושי את ההחזר החודשי של המשכנתא, הבנק יסרב לתת לכם משכנתא.

מה הפתרון שמספקת תוכנית מחיר מטרה? 

כל המטרה לשמה הוקמה תוכנית מחיר מטרה, הינה כדי לאפשר לזוגות צעירים להצליח להגיע לרכישת הדירה הראשונה שלהם, למרות מצוקת הדיור השולטת בכיפה. 

מחירי הדירות גבוהים? במחיר מטרה תקבלו דירות זולות. 

הבנקים לא מאשרים מינוף גבוה? במחיר מטרה תקבלו עד 90% מימון!

מה מיוחד בתוכנית מחיר מטרה?

  • בתוכנית מחיר מטרה הדירות זולות – במחיר מטרה מחיר הדירות נמוך בעשרים אחוזים ממחיר השוק החופשי. אבל זה רק בשביל הפרוטוקול. בפועל, אחוזי ההנחה יוצאים הרבה יותר גבוהים. בקיצור, אתם משלמים על דירה הרבה פחות ממה שהיא שווה בשוק הנדל"ן בישראל.

     

  • במחיר מטרה תקבלו עד 90% מימון – בכל נתינת משכנתא הבנק מאשר אחוזי מימון בהתאם למחיר הדירה. ובמסגרת תוכנית מחיר מטרה הבנק מאשר 75% מימון ממחיר השוק החופשי.

     

תכל'ס, הסיכוי שלכם להפוך להיות בעלי משכנתא, ובעלי דירה משלכם, גבוהים במיוחד כאשר מדובר בתוכנית של מחיר מטרה. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח למשכנתאות מודיעין תתן לכם יד בכל התהליך של רכישת הדירה שלכם. כי כמו ליווי מקצועי, כדי להגשים חלומות אדירים. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: