קיבלתם סירוב משכנתא? מה תעשו ומה לא בפוסט הבא?

לא פעם אנשים מקבלים סירוב למשכנתא. זה עלול לקרות מכל מיני סיבות. אך כדי שזה לא יהיה נזק בלתי הפיך כדאי שתדעו מה עושים במקרה שתקבלו סירוב משכנתא. בדרך כלל אנשים נוטים לנקוט בפעולות מסוימות שלא רק שלא מועילות אלא הן גם מזיקות. 

בפוסט הבא נכתוב מה לא עושים לאחר שמקבלים סירוב משכנתא ולעומת זאת מה כן עושים. 

מה לא תעשו אם קיבלתם סירוב משכנתא?

אל תגישו בקשות נוספות למשכנתא!

בדרך כלל כאשר אנשים מקבלים סירוב משכנתא הם נכנסים ללחץ ושולחים בהיסטריה בקשות משכנתא לכל הבנקים הקיימים. חשוב להבין שאם קיבלתם סירוב משכנתא יש לכך סיבה ואם קיבלתם סירוב משכנתא בבנק אחד סביר להניח שתקבלו סירוב גם בשאר הבנקים. אם קיבלתם מבנק סירוב משכנתא אתם "שרופים" שם. בעצם כל בנק ששלחתם אליו בקשה נטרלתם אותו, הוא כבר לא יאשר לכם משכנתא. 

אז דבר ראשון אם קיבלתם סירוב לא שולחים בקשות לבנקים נוספים. 

אל תתיאשו!

רבים ממסורבי המשכנתא נפרדים בזאת מחלום הדירה. חבל. לפעמים הסיבה לסירוב המשכנתא היא טכנית ופשוטה ויש אפשרות בקלות לסדר את העניין ולקבל משכנתא מצוינת. גם אם הסירוב נעוץ בסיבה מורכבת קצת יותר עדיין ממש לא כדאי להתייאש כי כמעט תמיד אפשר לקבל משכנתא גם לאחר סירוב. 

אל תרוצו להפעיל פרוטקציות אצל הבנק!

אתם צריכים להבין שאין כזה דבר פרוטקציה אצל הבנק. לכם ולבנק יש אינטרסים מנוגדים לחלוטין. גם אם חבר מאוד טוב שלכם עובד בבנק או דוד מסור זה לא יעזור לכם. אדם קרוב אצל עצמו ודוד שלכם פשוט מרוויח על כל שקל שהוא מוציא ממכם. חפשו כתובת אחרת לייעוץ רק לא אם אנשים שעובדים בבנק. 

איך לנהוג במקרה של סירוב משכנתא?

התייעצו עם יועצי משכנתאות

דבר ראשון תתייעצו עם יועץ משכנתא, הם יבררו את הסיבה לסירוב ויטפלו בה. לאחר מכן הם יבנו עבורכם תוכנית להגשת בקשה שלא תסורב. 

חשוב לציין שאם אתם רוצים להצליח תפנו ליועצי משכנתאות שיודעים איך להתעסק בתיקי משכנתא שכבר קיבלו סירוב.

בדקו את דו"ח נתוני האשראי שלכם

לעיתים הסיבה לסירוב משכנתא הוא נתון שלילי בדו"ח נתוני האשראי. אם זו הסיבה תאלצו לחכות עד שהנתון הזה יתיישן וכבר לא יופיע בדו"ח נתוני אשראי שלכם. תיזהרו בתקופת ההמתנה לא לצבור נתונים שליליים אחרים שעלולים לגרום לסירוב או ריביות יקרות. 

נסו להגיש בקשה לבנקים אחרים רק לאחר ייעוץ עם מומחים

לאחר שהתייעצתם ותיקנתם את הדרוש תיקון נסו להגיש בקשה למשכנתא רק לבנקים שלא קיבלתם מהם סירוב. בנקים שסירבו לכם למשכנתא כבר לא יאשר לכם משכנתא לא משנה מה הנתונים העכשוויים שלכם. 

פנו עכשיו למומחים שלנו שיטפלו לכם במשכנתא!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: