רוצים לקבל משכנתא זולה? בואו ללמוד איך עושים את זה

כל אחד שרוכש היום דירה עושה את זה על ידי  משכנתא. מחירי הדירות היקרים גרמו לכך שאם פעם לא כולם לקחו משכנתא היום אין כמעט כאלו שקונים ללא משכנתא. גם גובה המשכנתאות מזנק ושובר ללא הרף שיאים פעם אחר פעם. המשכנתאות הללו מגיעות לסכומים הזויים של מיליון שקל למשכנתא, רק ההלוואה!

כל אלו גורמים לכך שאם פעם היה מאוד חשוב להוזיל את המשכנתא, היום זה קריטי אחרת אין כמעט סיכוי לגמור לשלם אותה.

אז איך עושים את זה? 

מקפידים על מצב פיננסי יציב, אחוזי מימון נמוכים, משא ומתן בין כל הבנקים, ועוד.

הגיעו למשכנתא עם מצב פיננסי יציב

לא מגישים בקשה למשכנתא לפני שאתם מוודאים שחשבון הבנק שלכם נקי, אין לכם חובות, מסגרות האשראי תקינות ויש לכם הכנסה מסודרת בסכום מספיק גבוה. ככל שחשבון הבנק שלכם ישקף מצב פיננסי טוב יותר ויציב יותר כך הבנק יתן לכם ריביות משכנתא זולות יותר.

אחוז מימון נמוך יוזיל לכם את המשכנתא

יש מדרגות האחוזי מימון אל תתפתו לקחת אחוז מימון גבוה והיינו ממליצים שאחוז שהמימון שלכם לא יעבור את ה 60%.

יש מדרגות באחוזי מימון שעל פיהם הבנקים קובעים את גובה הריביות.

עד 45% מימון תקבלו ריביות ממש טובות ואטרקטיביות.

מ 45% מימון עד 60% זו המדרגה הבינונית תקבלו ריביות משכנתא טובות ונחמדות תלוי מה עם שאר הנתונים שלכם.

מעל 60% מימון המשכנתא שלכם נקראת משכנתא ממונפת. יחולו עליה מגבלות והריביות יהיו יחסית יקרות. כמובן שאפשר להסתדר גם כך מצוין ואפילו להוזיל את הריביות. אך אם יש לכם אפשרות, עדיף לא להיכנס לקטגוריה הזאת.

בקשו הנחה בעמלת פתיחת תיק

כאשר לוקחים משכנתא צריך לשלם לבנק עמלה על פתיחת תיק משכנתא גובה העמלה הוא 0.25% ממחיר הדירה. לרוב הבנקים נותנים הנחה של 50% רק צריך לבקש את ההנחה הזו. שימו לב, אם אתם לקוחות ממש טובים הבנקים יתנו לכם הנחה יותר גדולה.

התחילו את המשכנתא מוקדם

התהליכים של המשכנתא לוקחים זמן בפרט אם אתם רוצים לצאת עם משכנתא זולה. התחילו את התהליך מספיק מוקדם כך שלא תאלצו להגיע למצב בו אתם צריכים לבחור בין משכנתא זולה לבין תשלום בזמן לקבלן. התחילו את התהליך לפחות 3 חודשים לפני שאתם צריכים את המשכנתא.

אל תוותרו על משא ומתן עם הבנקים

הבנקים לא נותנים מחירים אחידים לכולם ואם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המחיר הכי זול, צריך להתמקח. בין הבנקים יש תחרות ואם תביאו כמה הצעות מחיר ותספרו על כך לבנקים תוכלו להוריד את המחיר ההתחלתי לחצי. חשוב שתזכרו שבנק גדול ופופולרי בקרב ציבור לוקחי המשכנתאות הוא לא בהכרח הבנק שיתן לכם את הריביות הזולות ביותר…

קחו יועץ משכנתאות שיעשה לכם את העבודה

אם נתקלתם בקשיים במימון אל תרוצו לקחת הלוואות. זה עלול להיות מסוכן. פנו ליועץ משכנתא שיסדר לכם את המשכנתא בצורה חכמה שתוזיל לכם עלויות. בתהליך לקיחת משכנתא אפשר בלי לשים לב לקחת לא מעט סיכונים. אל תסתכנו סתם ופנו ליועץ משכנתאות שיתכנן לכם משכנתא חכמה עם בניית תמהיל מושלם לכם ולצרכים שלכם. 

רוצים לנוח ולקבל משכנתא מושלמת? אין לכם כוח לעבוד אך אתם רוצים להיות בטוחים שקיבלתם את המשכנתא הכי טובה?

משכנתא מודיעין, הכתובת שלכם!

פנו אלינו עכשיו ונעמוד לימינכם כל הדרך אל הבית…

לקביעת פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות, הקליקו כאן!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: